Kurumsal Çağrı Sistemi
Proje Hakkında
Kurumdaki çalışanların yaşadığı donanımsal ya da yazılımsal sorunları mobil uygulama üzerinden bilgi işlem departmanına kolayca iletebildiği çözüm sistemidir. Kullanıcılar uygulamaya kayıt olabilmekte ve yönetici tarafından yetkilendirilebilmektedir. Kullanıcılar, açtıkları çağrıları düzenleyebilmekte ve silebilmektedir. Bilgi işlem çalışanları uygulama üzerinden açılan çağrılara cevaplandırabilmektedir. Açılan çağrılar durumuna, önceliğine, türüne, oluşturulma tarihine ve cevaplanma tarihine göre filtrelenebilmektedir. Ayrıca bilgi işlem çalışanlarının çağrılara ortalama ne kadar sürede cevaplandırdığını gösteren performans grafikleri de mevcuttur.
Tarih
13 Kas 2023
Müşteri Adı
Nezihi Ekizoğlu